Patrick

Als nieuw lid kan je jezelf hier voorstellen.
Wie, wat, hoe...
Plaats reactie
Patrick Lefèvre
Private First Class
Private First Class
Berichten: 72
Lid geworden op: 22-09-2018 19:43

Patrick

Bericht door Patrick Lefèvre » 22-09-2018 20:28

Hallo iedereen,

Mijn naam is Patrick en ik zit al een jaar of 20 in de wargaming hobby, initieel met Warhammer en daarna ook nog met 40K.
Uiteindelijk was ik dit na jaren wat beu, het spelersmilieu was ook niet altijd even fijn, en heb dan maar de overstap gemaakt naar Mantic Games, Warlord Games, enkele Osprey titels en nog een paar van kleinere uitgevers.
Hoewel GW me almaar minder aanspreekt heb ik toch nog 1 AoS leger: Nighthaunt, ik vind ze leuk en uniek spelen en zijn erg snel te schilderen.
Eveneens ben ik Pathfinder bij Mantic Games: ik geef gratis en met alle plezier demo's mits de organisatie hier toestemming voor geeft en ik enkele foto's mag nemen ter ondersteuning van mijn rapport dat ik moet doorsturen, uiteraard worden deze enkel hiervoor gebruikt en niet doorgestuurd naar derden.
Verder ben ik nogal bezig met het maken van terrein (tot grote irritatie soms van mijn echtgenote...) en probeer dit telkens op een budgetje te doen.
Ik ben bewakings agent en heb nogal gekke werkuren en-dagen maar ik zal zeker proberen zo veel mogelijk langs te komen samen met mijn zoon die eveneens wargamer is.

Hopelijk tot gauw,

Patrick
The fastest way to a man's heart is by tearing a hole through his ribcage.

Roy
VIP
Berichten: 113
Lid geworden op: 22-09-2018 12:29

Bericht door Roy » 22-09-2018 20:39

Hey Patrick, welkom.

Even een paar punten uit je voorstelling waar ik op ga reageren.

Die demo's, geen probleem zolang het op voorhand even doorgegeven wordt. Er kunnen misschien meerdere mensen interesse hebben dan degene(n) met wie de demo afgesproken was.
Foto's trekken, voor mij geen probleem, maar vraag altijd even aan de mensen die je gaat rekken of ze het niet erg vinden. Die nieuwe privacy regels enzo.
Jij en Ignace zijn natuurlijk welkom.
Nu over dat punt "irritatie van de echtgenote". Dat je haar irriteert staat buiten twijfel al betwijfel ik dat het iets met deze hobby te maken heeft :twisted:
Lead by example

Patrick Lefèvre
Private First Class
Private First Class
Berichten: 72
Lid geworden op: 22-09-2018 19:43

Bericht door Patrick Lefèvre » 22-09-2018 20:50

Hey Roy,


Uiteraard worden die demo's lang op voorhand aangekondigd onder het motto "hoe meer zielen, hoe meer vreugd" en het staat buiten kijf dat zij die niet herkenbaar willen zijn op foto of helemaal niet op foto willen staan hun keuze gerespecteerd zal worden.
Het enige wat ik die avond dan nog nodig heb, buiten deelnemers dan :wink: , is voldoende plaats.
Hiervoor hoeft men verder niks te voorzien, ik breng al het nodige mee.
The fastest way to a man's heart is by tearing a hole through his ribcage.

Koekie
Site Admin
Berichten: 34
Lid geworden op: 22-09-2018 00:52

Bericht door Koekie » 22-09-2018 22:50

Welkom Patrick, blij dat je er bij bent.
We can't change the cards that we are dealt.
Just how we play the game.
(Randy Paush)

Copantwerp
Private
Private
Berichten: 26
Lid geworden op: 22-09-2018 19:17

Bericht door Copantwerp » 22-09-2018 23:35

altijd nice om iets nieuws te leren, welkom
live to fight another day

Plaats reactie